Nillababy's playlist

2009. augusztus 1., szombat

A squirrel hairdresser? O.O


Szijjasztok! :)

Hát ittvok, "korán" reggel és kockulok a gép előtt.
Ebédre tortilla lesz. (L) Máris jó ez a nap. :)
Rohadt furát álmodtam. o.O Ugye van 1 mókusom(tibeti fehér csíkosmókus), nagyon szelíd és az álmomban úgy jelent meg h fodrásznak tanult és megcsinálta a hajamat. XD 2 óráig röhögtem, miután felébredtem XD
Jah ő van a fotón. ^^

Igazából most üres a fejem, csak a zenére koncentrálok. Sarah Brightman - Harem. :) A család már megszokta, hogy teljes hangerővel üvölt. XD Ők vettek nekem Hi-Fi tornyot, én csak használom. xD Épp csengőhangot vágok, h a telómon is a Harem menjen.
Találtam még régebben 1 naon jó oldit: http://www.thetones360.com/
Itt majdnem minden zene és csengőhang megvan, ingyen le lehet tölteni őket, amit pedig nem találtok, azt a gépről, v youtube-ról fel lehet tölteni és megvágni csengőhangnak. :)
Gondolkodtam, h írok magamról 1 kis ismertetőt h jobban meg tudjatok ismerni.
Hmmm. Lehetséges. Majd meglátjuk. xD
Nah akk ennyi lenne most, jönnek a napi dolgok. :P

------------------------------------------------------------------
Napi fun:

Egy nő autóvezetést tanul, de annyira ideges, hogy minden szembejövő járműnél pánikba esik és félrekapja a kormányt. Az oktató nyugtatgatja, de hiába. Így megy ez heteken át. Aztán egyszer csak, mintha kicserélték volna, az asszony olyan nyugodtan vezet az órán, mint még soha. Mondja neki az oktató:- Na, látja! Így kell ezt csinálni! Hogy sikerült legyőznie a félelmét?- Úgy, hogy amikor jön egy autó, mindig behunyom a szemem.
LOL.

------------------------------------------------------------------

Napi idézet:

"Mosolyogj, még ha szíved fáj is, Mosolyogj,
még ha nagyon nehéz is, Akkor is, ha felhők takarják az eget."
Michael Jackson (In memoriam 1958-2009.)

------------------------------------------------------------------

Ennyi mára,
puszi a pici pufi pofitokra:

Nillababy ^^ (L) (L) (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése