Nillababy's playlist

2009. augusztus 5., szerda

"Felszabadultan, semmivel sem törődve, magabiztosan..."


Sziókamióka! ^^

Hát, ma nem vt semmi kül, hamar elment ez a nap. :)
Tegnap csináltam 1 hastáncosvideót, de csak a belső embereimnek
küldtem el. xD (lásd.: pasim, barátnőim)

Most fedeztem fel megint, milyen jó érzés táncolni. Felszabadultan, semmivel sem törődve, magabiztosan... Érzem az adrenalint. Vagy valami olyasmi. xD
El is felejtettem már, milyen jó volt régen. :) 7 évig jártam táncra, pár éve hagytam abba, de még mindig érezni, hogy hajlékonyabb vagyok az átlagnál, pölö a nyakamba tudom rakni a lábam, stb.
Eddig észre sem vettem, mennyire hiányzott. Ahogy a színpadról nézem a közönséget és csak táncolok. :) Remélem a hastáncot is úgy fogom szeretni ha már nagyon "benne leszek", mint a jazzbalettet. Majd meglátjuk. :D
Nah, de most jöjjenek a napi dolgok. :)

------------------------------------------------------------------

Napi fun:

Kissék kirúgják a házvezetőnőjüket.
A nő, mielőtt távozik, hosszasan búcsúzkodik
a család kutyájától. Kissné megszólal:
- Látom, a kutyánk nagyon közel állt magához, Boris!
- Igen, mindig sokat segített a mosogatásnál.

------------------------------------------------------------------

Napi idézet:

"Mindent újra kezdenék, mert örök feszültség bennem a lényed, és nekem, míg élek, sohase lesz belőled elég. Hát nyilván az életem mélyéből támadt szerelem az, amit irántad érzek, nemcsak a férfi vágya a nő után. Mert ilyesmire csak a szerelem képes."

(Dallos Sándor)

------------------------------------------------------------------
Nah, ennyi lenne mára. :)
Sziapuszi:
Nillababy ^^ XOXOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése