Nillababy's playlist

2009. augusztus 2., vasárnap

Sims 3 függőség. *.*


Sziómió! ^^

Ma nem törpént(XD) velem semmi kül.
Du. pöppet fizikáztam, de azért nem nagyon, utána meg egész idáig Sims 3-maztam a mobilomon. ^^ Persze ezt is ingyen töltöttem le, hihihi. ˘˘ Akinek kell, küldök linket, komiban írjátok meg. :) Jah és tegnap este megcsináltam életem első improvizációs hastáncvideóját. :D
Jah délelőtt amikor kiengedtem a mókimat, lepisilte a fejem, de ez már más tészta(vizelet). xD
Titta vizihulla vok, úgyh most meek. :)

------------------------------------------------------------------

Napi fun:

Három szőke nő beszélget arról, hogy ki milyen sampont használ. Az első azt feleli:
- Én Head&shoulders-t használok, mert nem lesz korpás tőle a hajam.
A második azt feleli:
- Én Gliss kurt, mert simává teszi a hajamat.
A harmadik azt feleli:
- Én Jart, mert az elbánik a zsírral.

------------------------------------------------------------------

Napi idézet:

"Ebben a percben úgy éreztem, mintha egyek lennénk. Az ő fájdalma az enyém is, és mindig is az én fájdalmam volt - az ő öröme az enyém is. Örömöt éreztem, de mégis, ez az öröm fájt is. Majdnem tapinthatóan – szinte égette a bőröm, mint a sav, lassú kínnal."

(Stephenie Meyer)

------------------------------------------------------------------

Nah ennyi mára! :)
Pucca és jó8:

Nillababy ^^ XOXOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése