Nillababy's playlist

2009. július 31., péntek

Vajon a plüssmaci melyik állatcsoporba tartozik ? O.o



Cyóka! ^^

Hmmm... Ezen a fontos problémán agyalok már reggel óta.
Én se leszek már hülyébb, tom. De komolyan, elgondolkoztatok már ilyen dolgokon? O.o
Talán a vattatömésűek csoportjába. xD Jóvanna a puhatestű elképzelhetőbb. :P


Oksa, nem fárasztok tovább senkit, jöjjön a lényeg. xD

Nah ma felkeltem, tévéztem, olvastam, tanultam a bioszt(XD) kajoltam, dumáltam a bnőimmel, sétáltam kutyáztam macskáztam, halakat etettem, mókusoztam nyusziztam, msn-eztem, szenvedtem, mert nem tudtam fölrakni 1 rohadt online ipodot a blogra(sorry), aztán szóltam a bnőmnek, ketten se tudtuk és most ittvok. :P
Ennyit erről.

------------------------------------------------------------------

Napi fun:


"Az ezernyi játék, baba és kishajó ellenére az egyik vevőm tanácstalanul állt a játékboltban, és semmit sem talált az unokájának ajándékba.- Talán egy videokazetta, vagy valami ismeretterjesztő játék? – kérdeztem.- Nem, semmi ilyet – mondta.Egy ideig barangoltunk a polcok között, míg egyszer csak valamin megakadt a szeme: egy lézerpisztoly villogó fényekkel és 15 különböző hangeffekttel.- Ez tökéletes – mondta felragyogva. – A menyem biztos utálni fogja. "

Hahaha. :)

------------------------------------------------------------------

Napi idézet:

"Azt mondják, a szerelem költővé tesz. Gyakran. A barátság az életet teszi költőivé és költészetté. A szerelemből a költészet hamar kivész, mert a szerelemnek minden csak eszköz, hogy a világegyetem két legnagyobb ellentétét, a férfit és a nőt egybeolvassza. A barátság maga ez a poétikus kapcsolat. És a verseket nem írjuk, hanem éljük."

(Hamvas Béla)
------------------------------------------------------------------
Nah puszamusza, holnap is jövök! ^^
Jóéjt, millió pucika:
Nillababy ^^ xoxoxo
(kakaó4evörXD)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése